Stichting ’t Galgenveld

Het Galgenveld is een terrein gelegen aan de Lebbenbruggedijk en heeft een zwembassin en een openluchttheater.

Het complex werd in 1992 volledig opgeknapt en heringericht door leden van de waterpolovereniging BZ&PC, Buurtvereniging Dijkhoek en toneelvereniging “Ons Genoegen”.
Buurtvereniging Dijkhoek en Toneelvereniging “Ons Genoegen” presenteren jaarlijks zeer succesvolle openluchtspelen, waar toch per jaar bijna 3000 bezoekers op af komen.
Waterpolovereniging BZ&PC organiseert jaarlijks haar internationale waterpolotournooien op het complex.

Tevens is het complex te huur. U kunt hiervoor contact opnemen met de heer Hans Arendshorst.  galgenveld@arendshorst.eu

Het bestuur van de stichting bestaat uit vertegenwoordigers namens de waterpolovereniging, de toneelvereniging en de buurtvereniging. De Stichting ’t Galgenveld staat ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer 41041109.