Vrijwilligers voor het spekken
van de verenigingskas

Meer dan 30 jaar heeft de Buurtvereniging Dijkhoek geholpen bij de Elite Veulenveiling (de laatste jaren in Vragender). Afgelopen voorjaar hebben wij in een eerdere nieuwsbrief laten weten dat we vanaf dit jaar daar geen deel meer van konden uitmaken. Op zich erg jammer, want dit was een belangrijke bron van inkomsten.  Maar, Goed Nieuws !!!   Er dienen zich 2 nieuwe gelegenheden aan waarbij we als vrijwilligers geld kunnen verdienen voor de vereniging en daarmee de contributie laag kunnen houden.

1. Have A Nice Day Festival – Galgenveld – 30 en 31 augustus en
    1 september.

Het gaat om allerlei vrijwilligerswerk bij het Have A Nice Day-Festival in het Galgenveld op vrijdag 30 augustus, zaterdag 31 augustus en zondag 1 september.   Voor elk gewerkt uur ontvangt de buurtvereniging  € 5,=    Je kunt o.a. helpen bij de tap en ticketcontrole en andere werkzaamheden. Minimumleeftijd is 18 jaar.  Afhankelijk van je werktijden ontvang je gratis lunch, drinken of diner. De rest van de dag heb je vrije toegang.  Precieze tijden zijn nog niet bekend, maar de organisatie heeft aangegeven rekening te houden met je voorkeur.

1. Nieuwe Veulenveiling Borculo – Stal Brouwer Auctions – bij Kerkemeijer – 8 september.

Er is een initiatief voor een nieuwe veulenveuling op de aloude locatie bij Kerkemeijer op zondag 8 september.  Stal Brouwer Auctions organiseert al op andere locaties in Nederland veulenveilingen en wil dit nu ook in Borculo gaan doen.  Ook hier kunnen we een mooie bijdrage leveren door te ondersteunen bij o.a. parkeerbeheer, catalogusverkoop en andere werkzaamheden.  Voor deze werkzaamheden zoeken we ongeveer 15 vrijwilligers.  Als buurtvereniging krijgen we een all-in bedrag voor het afgesproken pakket aan werkzaamheden, naast diverse consumpties. De veulenveiling zelf is gratis toegankelijk voor belangstellenden en wordt feestelijk afgesloten met muzikale omlijsting.

We willen jullie vragen om uiterlijk 1 augustus a.s. kenbaar te maken waaraan en wanneer je wil deelnemen, klik hiervoor op dit VRIJWILLIGERSFORMULIER .  Daarmee kunnen wij beide evenementen tijdig op de hoogte stellen en de verdere organisatie oppakken. Voor deelname of vragen mag je natuurlijk ook mailen (dijkhoek@gmail.com) of bellen naar Erik klein Bluemink (06 16 54 66 22) of Jan Peters (06 34 65 98 22)

Bestuur Buurtvereniging Dijkhoek

Klik op het plaatje voor een super leuk filmpje uit de Dijkhoek, die Collin Ernst gemaakt heeft.