Welkom bij buurtvereniging Dijkhoek

Buurtvereniging Dijkhoek is sinds 1945 actief in het buurtschap Dijkhoek, binnen de gemeente Berkelland. Dit buurtschap grenst aan Ruurlo, Beltrum, Haarlo en Borculo. De vereniging telt momenteel ca. 370 leden van jong tot oud.

De vereniging stelt zich ten doel:

• het organiseren van evenementen en festiviteiten
  • het handhaven en bevorderen van een gunstig woonklimaat in het buurtschap, zomede het bevorderen en versterken van de contacten tussen buurtschapbewoners en om voorts al datgene te doen wat het gestelde doel naderbij kan brengen.

Elke inwoner van het buurtschap, alsook de leden van de in het buurtschap gevestigde verenigingen, kunnen lid worden van de buurtvereniging.

Er worden tal van activiteiten georganiseerd. Kijk verder op deze site wat er te doen is in ons mooie buurtschap.

U kunt de buurtvereniging bereiken via email: dijkhoek@gmail.com .